Lövly lövly life!!!

Igår var den en tung dag på jobbet, allt kändes så oviktigt på något sätt, som tur va jobbar man på en av världens bästa företag där man blir behandlad som människa. Vi åt hela teamet frukost och pratade tröstade skrattade och kramades..... vi fick jobba gå hem eller bara hänga. Jag personligen tycker att det är tråkigt att något sånt här ska hända för att mm ska börja "se på människor" prata med varandra... tråkigt att folk ska behöva stå med en skylt och ge fria kramar, skulle inte det här hänt skulle ingen kramat dem som behöver det????? Tråkigt att något ska behöva hända OSS för att vi ska inse att världen är på väg åt fel håll, det är lättare att blunda för det som händer i andra länder då det inte riktigt händer OSS. 

Vi är förtvivlade att det här hände, men dagen efter stod vi enade på ben med mat i magen och rena kläder, men hur gick det för dem som blev ner gasade ?? Har dem barnen fått se sina föräldrar ? Har dem barnen fått mat i magen eller rena kläder? 

Jag står ej på svaren men jag tror att så enade som vi " Sverige" står idag så tror jag att vi behöver ena ona oss med dem " andra" då vi at the end off the day är en värld och en enad "befolkning" med en enda världens barn..........





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0