Söndag & sista dagen på veckan!

Grabbarna är iväg på simning och jag har redan hunnit städa och diskat och nu avnjuter jag en kopp kaffe.

jag tror att jag har missat att visa er min snygga nya jacka, har några bekanta som har messat och frågat vart jag hittade den och svaret är Gina, självklart måste man lägga ner lite känsla i att piffa upp den då den är ganska platt, men perfekt att ha som oversize. 

- köp en bigger size✔️
- vik upp ärmarna, så det blir trekvarts ärmar✔️
- matcha med en snygg svart klänning✔️
- lägg till en cool mössa✔️
- ett par coola sneakers✔️
- och en liten sido väska✔️

You Will Look fab.... 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0