Acne!!!

Eftersom vinter kom tillbaka så passade jag på att köpa mig en mössa🙈 

Kärlek vid första ögonkastet ha ha

Idag efter en lång jobbdag så åkte jag till Solna för att möta upp Lillo och Hanna, vi fikade pratade massor och sedan sprang jag vidare hem...... har lekt med pokermon och haft utveckling och nu deckar C.

Imorn blir det en annorlunda jobb dag, ska vara på kontoret kl 7 för att jobba till 9:30 sedan har vi trendspaning och då åker vi till mall off Scandinavia, 
kl 14 möte...,...
Kommer tyvärr inte kunna dela med mig så mycket av vad jag gör på mitt nya jobb men en sak är säkert I LoVe it, det är en hel del möten varje dag och mycket jobbande framåt i tiden💃💃💃⚡️💫




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0