Crayze day!!!

Idag har varit en galen och rörig dag, jag började 07 och svarade av mail till 09 för att sedan springa iväg på typ möte med Shanghai ( där jag vill jobba i framtiden )


Efter det mötte jag upp kusin för lunch och sko provning, jag har gått och grävt ner mig i knähöga mocka boots.... kl 13 var det nästa kollektions möte inför 2018 vi blev klara kl: 14:30 och sedan svarade jag av prover till kl: 16
Hur jag mår? Ha ha ha bra då jag älskar att vara del av ett team som tar fram dem nya IT plaggen, men krävande ohhh yes man springer runt hela tiden och fångar upp inspiration ha ha ha

Nu ska jag hem byta om och köra powerwalk till Kalhäll för att hämta ut ett paket och passa på att bränna lite kalorier 


Ja nej???? Höga stövlar???




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0