Happy söndag!!!

Gårdagen spenderades i " lugnet" jag började dagen med att äta frukos med grabbarna och sedan åkte jag och fixade kedjan på cykeln.... det blev en lång cykeltur till Kallhäll och sedan lunch i solen me grabbarna.

Vi handlade present till Cristiano kompis och sedan släppte vi av Cristiano på föräldrar fritt kalas :)
Vi passade på att handla på Ikea och på kvällen så städade jag hela lägenheten... och slängde en hel del saker, städade till kl 23 och till sist sa Frasse att nu räcker det ( jag blir ju besatt och vill få allt klart på en gång )

Idag åker vi iväg på äventyr för att köpa saker till lägenheten, då ett av våra mål det här året är att köpa nytt hem..... 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0