Sportlov!!!

Vilken helg, tanken var att jag skulle ha " skönhets" tid boka massage och fixa naglarna och shoppa och bara njuta av the stillness....men jag valde bort det snabbt när jag insåg att det här är den enda lediga helgen jag har tills påsk... så jag började fixa hemma och umgicks med mina grabbar... C var extra mammig och vi lyckades hänga en hel helg utan att göra slut...


Eller My bad valde bort gjorde jag inte, utan jag spred ut mina saker to do: shopping gjorde jag mellan varven och massage ska jag ta nu i veckan och det blir en solning och träning då jag börjar lite lätt se ut som en flodhäst med lockigt hår ha ha 

När man inser att man har shoppat hem 3 snygga klänningar men i andras ögon så ser det ut som att man har råkat lägga in samma klänning 3 gånger, då kan man stolt säga att man jobbar till vardag med produkt utveckling och det är enorma skillnader på dem här 3 ha ha 

Måste bara skrika ut att I fucking did it, jag tog mig in genom dem små dörrarna i företaget och hamnade exakt där jag ville, nu är scenen gigantiskt och det är bara att performa och se hur långt jag kan komma, är sjukt stolt och bless att jag jobbar på en av världens största modeföretag och att jag är en av dem 6 st som produkt utvecklar kläder för baby boy .....och att vi har en hel värld som hjälper oss att få fram den snyggaste och säkraste produkten....

Hard work pays off🌪🌪🌪🌪








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0