State off mind!!

Tiden springer som sagt iväg, men så himla skönt att det fortfarande är ljust när man kl 16 är på väg hem.... det är så skönt att jag är inne i en state off mind ett inre lugn eller rättare sagt inne i en självsäker bubbla. Till vardags är jag en väldigt självsäker person som alltid går min egna väg och bryr mig inte så mycket om vad andra tycker, men det har funnits några få svaga tillfällen då människor har kommit åt min state off mind. Speciellt när man riktar sig in på min svaga punkt som är min son, då faller jag ganska snabbt raklång. 

Vi förväntar oss inget av någon och på så sätt borde ingen förvänta sig något av oss. 

Det värsta jag vet är när man " måste" göra något, den bättre känslan är när man gör något för att man känner för det, som vi chilenare brukar säga 
- que te nazca a serlo ( hoppas jag stavade rätt)

Anyway snart är det min birthay och kan inget annat än att längta. 32 år gammal och smarta och klokare like never before och blir bara yngre på det yttre ( säger dem ) ha ha ha


Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0