Fredag imorn & pay day!!!

På hem efter en lång jobb dag, ska plocka upp C som har varit och tränat fotboll med Frasse, det blir hem och jag har ett stort behov att betala mina räkningar redan innan den 25... den här månaden blir det nog inga stora utgifter på shopping då min semester är runt hörnet 💃💃💃 och min bättre halva fyller år.


Men idag släppte vi samarbetet med Katie scott och jag köpte hem lite plagg till C. Har jag nämt för er hur glad jag är att jag tog steget och började plugga och att det gjorde att jag fick jobb på exakt det stället som jag ville???? Well Im fucking Happy and loving Every second of My New life...

Anyway imorn blir det date med bästa Gina brudarna och jag tänkte titta förbi deras nya butik🙈🙈🙈

Räknar ner till NYC!!!
20 dagar kvar 🇱🇷🤑




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0