Fredag in My ❤️

Och så försvann yttligare en till vecka🌪🌪 och jag har som vanligt haft fullt upp, jag har hunnit jobba träffa vänner familj hunnit bli 1 år äldre smartare och lyckligare👸


eftersom hela mitt team är på semester så kommer min dag bestå av jobb, sedan ska jag möta upp Jojjo för en kaffe i solen och jag ska lura henne på en promenad till slutet av Drottninggatan där jag ska köpa en leksak till C, han är fyra år och styr mitt liv. I morse vaknade han tidigt och tog sin sparbössa och sa jag åker till stan nu och köper min leksak.... 
WHAT!!!! 
Unge lägg dig ner, så vi förhandlade om att jag skulle köpa efter jobbet och han skulle ge mig sina pengar och eftersom det som vanligt saknar skulle jag lägga till men han skulle städa sitt rum...

Åkte tidigt igår och lämnade C hos min kusin så han fick leka med sin idol, så skönt att C ser upp till sin stora kusin då hans stora kusin är den lugnaste grabben jag känner och han är så ordentlig av sig ha ha ha
Han tog hand om C igår och C bara älskade att få vara med honom....






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0