Hard work most pay off!!!

Jag är en person som tror på hårt jobbande, har alltid sen liten jobbat hårt här i livet och aldrig fått något 4 free... tror verkligen på att om man verkligen verkligen vill något så kan man uppnå det. Men en sak har aldrig funkat med mitt måtto och det är teäningen.

Jag kan träna i perioder och sen så blir det paus tills jag börjar få panik då kläderna sitter tight eller när jag inser att jag konstant är trött, då sätter jag igång igen.
Har alltid undrat varför? Då jag är en aktiv person har svårt att sitta still men har aldrig hittat träningen som en rolig grej utan bara något jag gör innan jag ska på typ semester.
Har världens största inspo by My side, Frasse som tränar typ oavsett väder eller humör..... så eftersom jag är en person som älskar att sätta upp mål och älskar att uppnå dem så ska mitt nya långsiktiga mål vara att hitta träningen.
Idag kl 05 ringde klockan och jag packade väskan drack en kaffe och cyklade ner till gymet, fy fan va skönt det är att träna tidigt och fixa sig och nu är jag på väg till jobbet.....

Den här veckan får man reda på skattereduktion och jag är världens nyfiknaste människa 🙈🙈🙈


PS!!! Min nya grej all day everyday hoodie😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0