Ny vecka!!!

En tuff vecka har passerat och det börjar kännas lite bättre, saker börjar smälta in och paniken i kroppen börjar lägga sig. 


En hel del saker har hänt och känner inte att det är upp till mig att berätta men vet att under den här tiden så har man funderat mycket över livet.....hur skört det är och hur det lätt kan tas ifrån en, min största rädsla eller klump i magen har varit att tänka tanken att något kan hända oss och att C kan lämnas helt ensam och utblottad i den här sjuka världen......

Bara tanken gör att jag får ont i hela kroppen.Jag och Frasse har många gånger pratat om något skulle hända en av oss, men tänk om något händer båda??? 
Vi har pratat och alla vi 3 är överens om att något händer så ska C bo med sin tia Jejje och sina kusiner, vi vet att han skulle bli behandlad som en av deras egna barn och få en väldigt lik vardagsliv som den vi skulle vilja gett honom....

När vi pratade med C om det, så sa jag Cristiano om något händer mamma och pappa vart skulle du vilja bo? 
Han blev väldigt tyst och ville helst inte svara, men efter ett tag sa han,
- men mamma tänk om något händer mig?
Sjukt att man ska behöva prata med sina barn om det här men endel saker måste man ta tag i.
Han svarade sedan med min tia Jejje och lilla Buddy, och sedan kom dem oskyldiga frågorna, men mamma mina leksaker da? 

Älskade älskade unge må alla superhjältar och gudar vara med oss så att vi aldrig behöver uppleva det som faktiskt en hel del människor får leva med...

Ta hand om varandra och uppskatta livet, tänk på att allt man gör här i livet kan vändas emot ens nära och kära








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Taammi.blogg.se

It aint about how hard you hit; its about how hard you can get hit, and keep moving forward.

RSS 2.0